מתנה מקורית ליום הולדת

ימי הולדת הם הזדמנות מצוינת להשקיע באנשים האהובים עלינו ולהעניק להם מתנה ייחודית. הענקת מתנה טומנת בחובה לא מעט השקעה ויצירתיות, זה במיוחד בשביל שתוכלו להעניק לחתן יום ההולדת את המתנה המושלמת. אז, איזו מתנה מקורית תוכלו לרכוש השנה?

בעוד שישנם אנשים שבוחרים להעניק לאהוביהם מתנות מוחשיות, יש מי שכבר הבין, שהמתנות הטובות ביותר הן חוויות. במקום לרכוש תמונה ממוסגרת, רכשו לחתן יום ההולדת חוויית תעופה!

מנהרת הרוח הראשונה בישראל שוכנת במתחם FLYBOX שבראשון לציון. מדובר באלמנט טכנולוגי ייחודי שיאפשר למקבל המתנה לעוף באופן בטיחותי, בליווי מדריך מקצועי, מבלי לצנוח מתוך מטוס.

עם תום החוויה, כל משתתף יקבל תעודת תעופה שתזכיר לו את יום ההולדת המהנה ביותר בחייו. מעבר לזה, ניתן לרכוש במקום תמונות מתוך תהליך התעופה, כמו גם סרטון וידאו. אגב, ישנה אפשרות לחגוג לחתן יום ההולדת במתחם עצמו, מאחר וניתן לקיים בפלייבוקס אירועים, בהם כל המוזמנים זוכים לחוות חווית תעופה מיוחדת ובלתי נשכחת.

רגע, זה בטיחותי?

הפעילות של FLYBOX מפוקחת על ידי חברת IFL, והיא אף חברה בארגון IBA, כך שאין ספק שמדובר במתקן בטיחותי שמתאים לילדים (מגיל 4) ולמבוגרים (עד גיל 104).

יתר על כן, חשוב לציין שבתחילת הפעילות, המשתתפים יפגשו את אחד מבין המדריכים המקצועיים של המתחם ויעברו אימון והדרכות שיסייעו להם לצלוח את החוויה באופן המיטבי. בין הדברים שהמשתתפים ילמדו בהדרכה, הן למעשה תנועות הידיים עמן ניתן לתקשר עם המדריכים בעת השהייה במנהרת הרוח. כמובן, המדריכים נמצאים יחד עם המשתתף באוויר ומוודאים שהכל מתנהל כשורה. נוסף לכך, המשתתפים ילמדו כיצד לשלוט בגופם בעודו באוויר ויכירו מצבי גוף שיאפשרו להם לעוף על הצד הטוב ביותר.

חוויית התעופה נעשית בלבוש מתאים, לרבות אטמי אוזניים, קסדה ומשקפי רוח, כך שאין ספק שהחוויה בטיחותית ושצוות FLYBOX נוקט בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים.

אז למה לא צניחה חופשית?

ובכן, צניחה חופשית אורכת בממוצע פחות מדקה ואילו השהות במנהרת הרוח אורכת כ- 2 דקות ומהירותה 270 קמ"ש. מעבר לזה, היתרונות של מנהרת הרוח מתעלים על יתרונותיה של הצניחה החופשית, כך שניכר כי רבים מעדיפים לחוות את חוויית התעופה שלהם במנהרת הרוח של FLYBOX. יתרה מזאת, מאחר והתעופה בפלייבוקס נעשית בגובה 5.5 מטרים, היא מהווה פתרון אידיאלי עבור מי שמעוניין לבצע צניחה חופשית אך חושש מגובה רב מידי. אגב, כדאי לדעת שמנהרות רוח מהוות מקום אימונים לצנחנים מקצועיים, מה שאומר שחוויית התעופה במנהרה זו עשויה להיות חווייתית יותר מצניחה חופשית.

איך מעניקים את המתנה?

את כל החבילות שלנו ניתן לרכוש כשוברי מתנה.

החבילה הבסיסית נקראת "מתחילים לעוף", והיא כוללת שתי תעופות, שכל אחת מהן אורכת 120 שניות (בדומה ל-3 צניחות חופשיות!), ליווי צמוד של מדריך מקצועי וקבלת תעודה בתום החוויה. חבילה נוספת, שמתאימה ל- 2 משתתפים (או אחד) נקראת "מתחילים לעוף פלוס", והיא כוללת 4 תעופות. לבסוף, ישנה חבילת VIP, המתאימה למשתתף אחד והיא מאפשרת 6 תעופות, ואף תמונה וסרטון המתעדים את חווית התעופה של המשתתף.

כל אחת מבין החבילות שצוינו לעיל כוללות ליווי אישי של מדריך מקצועי, ציוד תעופה נחוץ, לבוש מתאים, הדרכה מקצועית והדגמת תעופה מרהיבה.

יום ההולדת של האנשים היקרים לכם מכל, מעולם לא היה טוב יותר! רכשו עבורם את החבילה האידיאלית ביותר והעניקו להם את שובר המתנה. אין ספק שמדובר במתנה מקורית שתאפשר לחתני יום ההולדת לחוות חוויית תעופה איכותית ובלתי נשכחת לצד זיכרון שילווה אותם למשך כל חייהם. מזל טוב!