אטרקציות לבר מצווה

מחפש דרך מקורית, מיוחדת ובלתי נשכחת לחגוג את בר המצווה? אנחנו פה בשבילך.

אטרקציה לבר מצווה, הרעיון המושלם

החברים מהשכבה ואתה בטח כבר הייתם בכל סוגי החגיגות ואטרקציות הבר מצווה הקיימות. אבל אתה מחפש אטרקציה מיוחדת וחוויה אחרת שתהפוך את יום הולדת ה-13 שלך לייחודי ובלתי נשכח. בפלייבוקס אנחנו מתמחים בדיוק בזה: חוויה מלאת אדרנלין לכל המשתתפים! אטרקציה לבר מצווה בה תוכלו לעוף במנהרת רוח עם הטכונולגיה המובילה בעולם במהירות שיכולה להגיע עד 270 קמ״ש.

חגיגת בר מצווה – את האירוע הזה אף אחד לא ישכח

אז איך זה עובד בעצם?

החגיגה מתחילה כבר בכניסה למתחם פלייבוקס, כאשר אתה וחבריך נכנסים לאזור VIP מעוצב שהוכן עבורכם מראש. לאחר מכן תעברו כל החוגגים להדרכה פרטית עם מדריך מוסמך אשר ילמד אתכם את תנועות התעופה והתנהלות במנהרת הרוח.

ואז מגיע הרגע לו חיכינו, הרגע בו אתם נכנסים עם המדריך למנהרת הרוח. אין מילים שיצליחו לתאר את תחושת האדרנלין ששוטפת את הגוף עם הכניסה למנהרה, הלב דופק, הגוף מתרומם באוויר, אתם פורסים את הידיים ואז אתם עפים!

כאן תיישמו בעצמכם את תרגילי התעופה שתרגלתם עם המדריכים לפני הכניסה אל המנהרה. המדריך שלצדכם יעזור לכם, יתזכר אתכם ויאפשר לכם לתרגל הכל. זו חוויה מעצימה ומקרבת שתוכלו לחלוק עם החברים הקרובים או המשפחה ותאמינו לנו, החיוך לא ימחק לכם גם שעות רבות אחרי שתצאו מן המנהרה.

אם תבחרו, מיד אחרי שתצאו מן מנהרה תחכה לכם עוגה וארוחה במסעדה של פלייבוקס. כך תוכלו גם להמשיך לחגוג וגם לראות עוד אנשים עפים.

ואל תדאגו, מנהרת הרוח בטוחה לחלוטין בכל שלבי החוויה, החל התדרוך על ידי מדריך מוסמך ועד מנהרת הרוח עצמה אשר עומדת בתקנים בפיקוח מלא של חברת iFLY, החברה הגדולה והמובילה בתחום מנהרות הרוח בה עפו כבר מעל ל-7 מיליון אנשים ברחבי העולם. המדריכים שלנו מוסמכי IBA, ילוו אתכם לאורך כל הדרך וכך תוכלו ליהנות מחוויית תעופה מרגשת ובטוחה במיוחד.

אז מה יש עוד לומר?

מנהרת הרוח היא אטרקציה שתגרום לכולם לדבר על החגיגת הבר מצווה שלכם. אירוע יחודיי שלא תחוו באף מקום, אחר אז למה אתם מחכים? הזמינו מקום עכשיו בטלפון 03-9394840 או בחרו מתוך מגוון החבילות שיש לנו להציע.