אירוע חברה – יום גיבוש

רוצים לארגן אירוע חברה או יום גיבוש מקורי ויחיד מסוגו? יש לנו מה להציע לכם.

הצטרפו לחווייה שסוחפת את העולם ומגשימה לכל אחד את החלום לעוף. מנהרת הרוח בחלל סגור היא הראשונה מסוגה בישראל המספקת חוויה מלאת אדרנלין, גיבוש והנאה לכל הצוות: כל מה שאירוע גיבוש או יום חברה צריך בכדי לחבר בין כולם ולייצר אירוע בלתי נשכח.

אירוע חברה בלתי נשכח

את יום הגיבוש בפלייבוקס אף אחד מחברי הצוות לא ישכח. חוויית התעופה המיוחדת, העבודה כצוות וההתקדמות האישית של כל אחד היא מה שמושך הרבה חברות לעשות את יום הגיבוש שלהם אצלנו.

אז למה בעצם ניתן לצפות?

אל מתחם פלייבוקס יגיעו כל חברי הצוות בשעה אותה תזמינו. תחילה תתכנסו באיזור הVIP שלנו ותכירו את המדריכים שלכם. את החוויה נתחיל בתדרוך מפורט על ידי המדריך המוסמך, תצפו בסרטון ותלמדו מהם מצבי גוף נכונים עבור התעופה וכן סימני ידיים שבהם המדריך ישתמש בכדי לתקשר עם כל אחד בזמן התעופה. במסגרת ההדרכה תלמדו את התרגילים הבסיסיים אותם תבצעו, תתרגלו אותם ותקבלו הכוונות מצד המדריך.

משם נמשיך אל איזור קבלת הציוד בו כל חבר צוות יקבל חליפת תעופה מיוחדת משלו, קסדה, אטמי אוזניים ומשקפיים ויחד תכנסו אל מנהרת הרוח בליווי המדריך. כבר מהרגע הראשון יוכלו כל חברי הצוות לראות את חבריהם עפים ומתרגלים את כל מה שעבדתם עליו בזמן התדרוך מה שיאפשר לחברי הצוות ליהנות מהצפייה ולהתארגן לקראת כניסתם. לאחר שכולם יתנסו בחוויית התעופה המדריך או המדריכה יבצעו מופע קצר של תעופה מקצוענית.

מיד לאחר שכולם יסיימו לעוף ויקבלו את תעודת התעופה האישית שלהם, התמונות והוידאו קליפים (אם תבחרו להוסיף את זה לחוויה), תוכלו ליהנות מהארוחה מפוארת במסעדת הבית שלנו אשר צופה על אגם ראשון לציון מערב. כך תוכלו לאכול, להמשיך ליהנות מן האווירה, המוזיקה ולשתף אחד את השני בחוויה הקבוצתית והאישית שלכם.

מנהרת הרוח הינה פעילות בטוחה ומקצועית אשר נמצאת בפיקוח מלא של חברת iFLY, החברה הגדולה והמובילה בתחום מנהרות הרוח, בה עפו כבר מעל ל-7 מיליון אנשים ברחבי העולם. המדריכים שלנו מוסמכי IBA, ילוו אתכם לאורך כל הדרך וכך תוכלו ליהנות מחוויית תעופה מרגשת ובטוחה במיוחד.

אז מה עכשיו?

בחרו ממגוון החבילות שיש לנו להציע עבורכם והתקשרו עוד היום לתאם.