יוגי

יוגי לביא

מנהל המקצועי

יוגי בן 27, מדריך בפלייבוקס וצנחן עם מאות צניחות חופשיות. יוגי בזמנו הפנוי אוהב לגלוש גלים. אף פעם לא מוותר על טיול בעולם, מתרגש ממקומות חדשים ותמיד מחפש את הריגוש הבא!

image2 (1)

מתן אהרון

מנהל התפעול ומאמן

מתן רק בן 25 וכבר מנהל! מתן מדריך ומאמן בתעופה והצטרף השנה לנבחרת ישראל בתעופת הגוף. מתחרה בקטגוריית ה-VFS  ומייצג אותנו באליפות העולם הקרובה.

צדוק מדריכים

עמית צדוק

מדריך, מאמן רמה 4 , מדריך מאמנים בינ"ל

עמית התחיל לצנוח לפני מספר שנים ומאז ולא יכול להפסיק לעוף. עמית אוהב לעבוד עם הידיים ועזר רבות בהקמת המנהרה. לעמית ניסיון רב בהדרכה וישמח ללמד אתכם איך לעוף על הבטן, על הגב ואפילו על הראש. בימים אלה מתאמן בתחום הDYNAMIC בספורט כחלק מצמד. עמית הפתיע את כולם ולמד לעוף ברמות הגבוהות ביותר ואתם בטוח עוד תשמעו עליו…

 

מתן מדריכים

מתן פטיש

מאמן ומדריך תעופה

מתן בן 25 וצנח כבר 2,600 פעמים. הוא מדריך וצלם צניחה. מתן מאוד אוהב את החיים התל אביבים, לעשות יוגה, ללכת על חבל ולהכין שייקים מפירות טריים הישר מהשוק.

יובל מדריכים

יובל שרמן

מדריכה ומאמנת

יובל בת 25, סטודנטית לאדריכלות. התחילה לצנוח לפני כ- 3 שנים והיום עובדת כצלמת צניחה. יובל הייתה מתעמלת קרקע 12 שנים וחולמת להתחרות בסגנון הFreestyle בתעופה במנהרה.

e1c86cc6-52dd-4391-849b-d7c50398464f

בוריס ג'ייקוביץ

מדריך ומאמן תעופה

בוריס בן 45 ויש לו 25 שנות ניסיון בתחום תעופת הגוף! בוריס יש 4000 צניחות חופשיות ומאמן במנהרות הרוח בעולם מעל 15 שנה! בוריס ייצג את נבחרת רוסיה בתעופה במנהרות הרוח ועכשיו חלק מנבחרת ישראל בתחום ה-VFS .

vadim

ואדים וגנר

מדריך ומאמן

ואדים מדריך צניחה כבר 10 שנים עם אלפי צניחות. הוא מדריך תעופה עם המון ניסיון וישמח לקחת אתכם לסיבוב תעופה בתוך המנהרה שלנו. ואדים "המפסל" ילמד אתכם לעוף בצורה המהירה והבטוחה ביותר

8b4185c1-aab9-4b6a-adb5-c674426a15d4

גיל עופר

מדריכה

גיל בת 23 מקיבוץ פלמחים, רפתנית במקור! אוהבת טבע וחיות, גולשת ומדריכת סאפ! טיילה בחצי עולם כבר וכן היא מדריכת תעופה!

yaad

יעד ברק

מדריך ומאמן תעופה רמה 4

יעד נשוי ואב לשניים. צונח כבר עשור, ומדריך צניחה עם יותר מ- 5,000  צניחות. יעד עף על הבטן, על הגב, וגם על הראש! הוא מתחרה בתחום הDYNAMIC ועובד בעיקר על מהירות התנועה כאשר הוא עף

image0 (4)

עילי אמסלם

מדריך

עילי , בן 23, מדריך במנהרת הרוח. התאהב בספורט תעופת הגוף והצטרף לצוות המדריכים של פלייבוקס.

איליה מדריכים

אילייה זברסקי

מדריך ומאמן חוג הבוגרים

איליה בן 28, מדריך וצלם צניחה בארץ ובעולם. אם תראו איזו ראסטה בורחת לה מהקסדה של איליה אל תדאגו יש לו עוד הרבה כאלה על הראש.

דור נדלר

דור נדלר

מדריך ומאמן

דור בן 24
אוהב מאוד ומתעסק בהרבה ספורט!
היום בעיקר צונח, גולש קייט, צולל ומפליג על מפרשיות.
הרבה שנים באומניות לחימה ומדריך קרב מגע.
השתחרר לא מזמן משירות קבע בחיל הים בתור צוללן.
דור התאהב בתעופה מהפעם הראשונה שקפצתי ממטוס, מאז לא מצליח להפסיק.