יום כיף עם הילדים

תכנון יום כיף עם הילדים מצריך מחשבה מרובה, שהרי חשוב לבחור במקום שיהיה אטרקטיבי עבורם, יאתגר אותם לחוות חוויה חדשה ויגרום להם לצפות לבילוי בכיליון עיניים. נוסף לאלה, רצוי לבלות את היום במקום סגור וממוזג תוך שניתן לרכוש במקום אוכל ושתייה. מעטות האטרקציות שמאפשרות לתכנן בילוי אידיאלי בעבור הילדים, אך ישנה אטרקציה ייחודית אחת שמשלבת את כל המאפיינים שצוינו מעלה – חוויית תעופה במנהרת הרוח הראשונה בישראל!

מהי מנהרת הרוח?

מנהרת הרוח, היא אלמנט טכנולוגי מיוחד והיא מאפשרת תעופה בטיחותית עד גובה של 5.5 מטרים, לצד מדריכים מלווים ומנוסים. מנהרות הרוח הראשונות שימשו צנחנים מקצועיים לטובת אימונים, כך שמדובר בחוויה שעשויה להזכיר למשתתפים צניחה חופשית. חוויית התעופה במנהרת הרוח נמשכת כ- 2 דקות (פי 3 מצניחה חופשית!) ומהירותה מגיעה ל- 270 קמ"ש כשניתן לווסת את המהירות בהתאמה אישית למשתתפים.

התעופה במנהרת הרוח נעשית בלבוש מתאים, כך שבטרם תחילת הפעילות, הילדים מקבלים את כל הציוד הנחוץ להם (שזו כבר חוויה בפני עצמה) כמו משקפי רוח, אטמי אוזניים וקסדה. כמו כן, התקשורת מול המדריכים מתבצעת באמצעות תנועות ידיים, אותן הילדים ילמדו מראש בהדרכה מקצועית שתוענק להם על ידי מדריכי המקום. חשוב לציין שהמתקן בטיחותי ומתאים הן לילדים והן למבוגרים, ומלבד זאת, המדריכים של FLYBOX משגיחים באופן שוטף על כל הפעילות ומעניקים לילדים את כל אמצעי הבטיחות הנחוצים להם.

מה כוללת החוויה?

חוויית התעופה בפלייבוקס, כוללת הדרכה מקצועית ואימון בליווי מדריכי המקום, כשבמהלכם הילדים ילמדו כאמור את תנועות הידיים לטובת התקשורת בינם לבין המדריכים, ואף יקבלו את מלוא הכלים בכדי לשלוט בגופם כשהם עפים באוויר. בסיום הפעילות, כל ילד יקבל תעודת תעופה מרגשת, אותה ניתן למסגר ולתלות בחדר הילדים. מלבד זאת, תוכלו לרכוש תמונות מקצועיות וסרטון וידאו שמתעדים את החוויה. הפעילות במנהרת הרוח מתאימה לילדים מגיל 4 ומעלה, ונחשבת פופולארית במיוחד עבור אירועים, כך שהיא מהווה מתנה מקורית ליום הולדת. תוכלו לקנות כרטיסים למתחם ולהעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת כמתנה או כבילוי משפחתי ביום ההולדת.

ניתן לרכוש סוגי חבילות ושוברים, בהתאם לכמות המשתתפים בפעילות ולכמות התעופות הרצויה. החבילה הבסיסית "מתחילים לעוף" מאפשרת שתי תעופות, ואילו חבילת VIP כוללת 6 תעופות, סרטון ותמונות מהחוויה. אם תרצו לעוף יחד, תוכלו לרכוש את חבילת "מתחילים לעוף פלוס", משום שהיא מתאימה לשני משתתפים (ישנה גם אפשרות למשתתף אחד) וכוללת 4 תעופות. מעבר לזה, חבילת "חוזרים לעוף משפחתי" היא חבילה שתאפשר לכם לעוף יחדיו (עד 5 משתתפים) וליהנות מחוויה מגבשת במיוחד. אם לא די בכך, לא רק שיש חבילות תעופה למתקדמים, אם הילדים מעוניינים, תוכלו גם לרשום אותם לתכנית אימונים מתקדמת לרבות חוגים שבועיים. אגב, גם ההורים יכולים להירשם, וזה אפילו מומלץ!

יום כיף עם הילדים מעולם לא היה מהנה יותר! חוויה שכוללת פעילות אתגרית, הנאה, בטיחות, ליווי מקצועי, סקרנות, גיבוש משפחתי ואף עשויה לפתח ציפייה חיובית בקרב הילדים, היא בהחלט חוויה מומלצת במיוחד. אל תהססו והביאו את הילדים לחוויית תעופה ייחודית שתאפשר להם להגשים חלומות.