מה עושים עם ילדים במרכז

אחד האתגרים הגדולים ביותר שלנו בתור הורים הוא למצוא פעילויות מגוונות לילדים שלנו בסופי השבוע, בערבים, בחגים ובכלל, בכל רגע שהם לא בבית הספר או בגן.

וכך תמיד נשאלת השאלה: מה יש לעשות עם הילדים במרכז?

את הדברים הרגילים אנחנו כבר מכירים וניסינו עשרות אם לא מאות פעמים – גני שעשושעים, משחקים אצל חברים, מגרשי משחקים שכונתיים ואפילו האייפד, הטלוויזיה או המחשב משמשים כאפשרויות פעילות לילדים שלנו. אבל מה עושים כשמיצינו? כשכבר אין רעיונות חדשים ואנחנו פחות מעוניינים לתת לילדים שלנו לרבוץ מול הטלוויזיה? כבר לא בטוחים?

אז לנו יש הצעה חדשה בשבילכם.

פעילות חדשה ומיוחדת במרכז הארץ

לאחרונה, פתחה מנהרת הרוח FlyBox את שעריה בפעם הראשונה במתחם ענק ומיוחד מאין כמותו על שפת האגם בראשון לציון. המתחם הענק מציע מגוון פעילויות וחוויות בלתי נשכחות שעד עכשיו היו אפשרויות אך ורק בחו״ל.

אז לשאלתכם…

מה עושים עם ילדים במרכז? בדרום או בצפון? מגיעים למנהרת הרוח!

אז מה זו בעצם מנהרת רוח? מנהרת הרוח FlyBox היא למעשה אטרקציה המתאימה לכל ילד מגיל 4-104 ולכן המנהרה מושכת אליה אנשים מכל קצוות הארץ. בעזרת הטכנולוגיה המובילה בעולם, FlyBox מאפשרת לכל אחד להגשים את חלום התעופה!

מהרגע בו תיכנסו למתחם עם המשפחה, החברים או הילדים תקבל את פניכה מנהרת הרוח המרהיבה בה תוכלו לראות אנשים לומדים את סודות התעופה. בתחילת הפעילות תעברו הדרכה מיוחדת עם מדריכים מוסמכים מטעם ארגון תעופת הגוף הבינלאומי. במסגרת ההדרכה תראו סרטון הדרכה מפורט ולאחר מכן תלמדו ותתרגלו את מצבי הגוף הנכונים עבור התעופה וכן את כל מה שאתם עומדים לעשות במנהרת הרוח. בנוסף, המדריך או המדריכה ילמדו אתכם את סימני הידיים המיוחדים בהם תתקשרו בזמן התעופה.

מיד לאחר מכן תקבלו את הציוד האישי שלכם – חליפת תעופה, משקפות וקסדה. אם תרצו, תוכלו גם לשדרג את חליפת התעופה של הילדים בחליפת באטמן או סופרמן! (לצערנו עוד אין למבוגרים – למרות שגם אנחנו רוצים!) ומשם ישר תכנסו לתא התעופה יחד עם המדריך אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך. מי שלא ירצה להשתתף, יוכל להמתין במסעדה שלנו ולצפות בילדים עפים בזמן אמת!

בזמן הפעילות, תכנסו אחד אחד לחלל התעופה ותתרגלו את כל מה שלמדתם בכיתת ההדרכה ובנוסף תצפו גם במדריך עושה מופע מרהיב עבורכם.

בתום החוויה יקבל כל אחד תעודת תעופה אישית ואם תרצו, גם וידאו קליפ ותמונות של כל זמן התעופה שלכם!

מכאן תוכלו לאכול יחד כולם, לצפות באנשים עפים וליהנות מהנוף המרהיב של האגם והמתחם.

חווית התעופה לא חייבת להיות רק חוויה חד פעמית. בכל פעם שתבואו תוכלו ללמוד מצבי גוף חדשים, להתקדם בתעופה ואפילו אם תרצו, להתחרות!

מוכנים לעוף? הסתכלו על מגוון החבילות שיש לנו להציע לכם