מחפשים מתנה לבן זוג? מתנה לבת הזוג? אפשר להפסיק לחפש

בין אם מדובר ביום הולדת, יום האהבה, חגיגות יום הנישואין או פשוט דרך לומר לבן או בת הזוג שאנחנו אוהבים אותם, למצוא מתנה מקורית זה דבר מאוד לא פשוט (בלשון המעטה).

אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל לנו יצא לבלות המון שעות מול המחשב בחיפוש אחר ״מתנה לבן זוג״, ״מתנה מקורית לבת הזוג״ ועוד הרבה מילות מפתח בכדי למצוא משהו שונה ומיוחד שישאיר חיוך ענק אצל החצי השני שלנו. זאת כנראה אחת הסיבות שאנחנו מתלהבים כל כך לראות את כל הזוגות שעפים אצלנו, האפשרות להעניק חוויה משותפת ומיוחדת לבני זוג, משפחות וחברים גורמת לנו שמחה רבה.

חווית תעופה משותפת במנהרת הרוח

מנהרת הרוח FlyBox, בעלת הטכנולוגיה המתקדמת בעולם מאפשרת לכם להעניק מתנה לבן או בת הזוג שתלווה אתכם לעוד הרבה שנים ולהגשים את החלום הגדול ביותר של כל אדם – לעוף.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם וכל השאר? עלינו.

אל המתחם תגיעו יחד בשעה שקבעתם ותעברו הדרכה על ידי המדריך האישי שלכם. ההדרכה כוללת סרט אשר ידגים לכם בדיוק מה אתם הולכים לעבור ולאחר מכן תבצעו תרגול מעשי של כל התרגילים אותם תבצעו במנהרת הרוח. המדריך או המדריכה ילמדו אתכם את סימני הידיים בהם תתקשרו עם המדריך במנהרה ומשם המדריך או המדריכה ילוו אתכם אל חדר הציוד בו תקבלו חליפת תעופה מיוחדת, קסדה, משקפות ואטמי אוזניים. ומשם? ישר אל עבר חווית התעופה בה תכנסו כל אחד בנפרד למנהרה ותוכלו לצפות אחד בשני עפים ומתרגלים את כל מה שלמדתם בזמן התדרוך. מיד לאחר מכן תוכלו לרכוש את התמונות והסרטונים שלכם עפים ואם תרצו, לאכול ארוחה מפנקת במסעדת הגורמה שלנו. המסעדה (כמו כל המתחם), שוכנת על האגם היפהפה של ראשון לציון מערב ותאפשר לכם לאכול על המרפסת החיצונית ולצפות בנוף או לשבת בפנים ולצפות באנשים נוספים עפים ונהנים.

את המתנה הזו אף אחד לא ישכח

החוויה כולה (מהרגע שתגיעו למתחם) עורכת כשעה וחצי ומאפשרת לכם לעוף בכל יום בשנה ובכל שעה! בין אם מתחוללת סופת גשמים בחוץ או שרב אימתני, אנחנו כאן מחכים לכם עם מתנה מקורית ובלתי נשכחת שאף בן או בת זוג לא ישכחו לעולם.

כל חבילת מתנה כוללת:

  • הדרכה תיאורטית ומעשית ע״י מדריך מוסמך IBA
  • ליווי אישי וצמוד לאורך כל התעופה
  • השכרת חליפה קסדה וכל ציוד התעופה הנדרש
  • הדגמת תעופה מקצוענית של המדריך
  • ואזור אישי למעקב התקדמות אישית בתעופה (לאלו מכם שירצו להמשיך וללמוד יותר על עולם התעופה)

שובר מתנה מקורי

לא סגורים עדיין על תאריכים? אין בעיה! אפשר להזמין שובר מתנה ולהחליט מאוחר יותר. איך זה עובד? פשוט מאוד:

  1. בחרו את החבילה הטובה ביותר עבור המתנה שלכם
  2. את המתנה תוכלו לשלוח במייל או להדפיס ולתת בעיצוב מיוחד.
  3. מקבל המתנה יוכל להכנס לאתר ולהשתמש בשובר המתנה או להתקשר אלינו ולתאם זמן הגעה.
  4. אתם נבחרים לנותני המתנה הטובה ביותר בעולם! מזל טוב ?

אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו את החבילה המתאימה ביותר עבורכם והרשמו בהיסטוריה בתור נותני המתנה  הטובה ביותר שאף אחד לא יוכל לעבור ?