נבחרת ישראל בתעופת הגוף 2022

poster champion

אליפות ישראל הפתוחה

באיזה קטגוריות מתחרה נבחרת ישראל בגביע העולם 2022?

 

תחרות רביעיות: VFS/Fs( במקור השמות מגיעים מענף הצניחה אז (Vertical formation skydiving/Formation skydiving)


החוקים פשוטים לכאורה. מרגע תחילת התעופה, נספרות 35 שניות, במהלכן חייבת הקבוצה לבצע רצף תרגילים שנקבע בהגרלה, כמה שיותר פעמים. כל מבנה נותן נקודה. על הקבוצה להראות הפרדות מלאה בין חברי הקבוצה בין נקודה לנקודה.

מבנה שגוי או הפרדות לא מלאה, או שהתנועה בין הנקודות השונות שגויה, והנקודה מבוטלת.

 כמה שיותר נקודות נכונות ב 35 שניות. כאן הם נכנסים למנהרה מראש ועומדים על הרשת. המדידה מתבצעת מהשנייה שאחד מחברי הקבוצה עף עם שתי רגליים באויר. 

תחרות Freestyle – הקטגוריה היצירתית ביותר. על המתחרים להרכיב שני סוגי רוטינות:

3 סבבים של רוטינה חופשית המבוצעת עם מוסיקה, ונשפטת על דרגת הקושי, ניקיון הביצוע והפרזנטציה האמנותית  (בדומה מאד להתעמלות).

2 הסבבים האחרים הם תרגילי חובה קבועים וזהים בין המתחרים. יש 3 תרגילי חובה שכל מתחרה מחבר בסדר ובאופן המתאים לו. הניקוד הוא על אופן ביצוע תרגילי החובה, ובנוסף הפרזנטציה הכללית של הרוטינה כולה. למשל שפגט , תומס פלר… כל דוגמא מוכרת מספורט אחר…

היסטוריית המדליות שלנו: מדליית זהב לישראל - גלי בר

flybox_gali win_SCREEN-01

גלי בר, בת 16 מחולדה, מתאמנת באופן שבועי כבר 3 שנים במנהרת הרוח. גלי באה מרקע בתחום הריקוד ואותו היא מיישמת בענף תעופה שנקרא FREESTYLE – אקרובטיקה, ריקוד אווירי במהירות של כ-275 קמ"ש. גלי בימים אלה מתאמנת לקראת אליפות העולם אשר תתקיים באפריל 2020 בבלגיה.

מדליית כסף + מדליית ארד לישראל - דפני מורלי

flybox_gali win_SCREEN-03

דפני מורלי– בת 37 – מדריכה ומאמנת חוג הילדים בפלייבוקס, מקום שישי באליפות ארופה, מקום 11 אליפות העולם האחרונה . דפני התחרתה בעבר בצניחה חופשית והייתה אלופת הארץ ומקום 6 בעולם! באותה הקטגורייה באוויר ובמנהרת הרוח. השנה זכתה מקום 2 באליפות בלגיה הפתוחה, מקום 3 באליפות ובימים אלה מתאמנת לקראת אליפות העולם 2020.

אליפות ישראל הראשונה בתעופת הגוף